Per què BMC
Barcelona Medical Consulting (BMC) és responsable de l’organització de l’atenció mèdica per a pacients estrangers en els principals hospitals de Barcelona, i duu projectes de desenvolupament internacional en l’àmbit de la sanitat.
El nostre equip duu treballant en aquest camp des de 2008. Entre els nostres clients n´ hi ha pacients, asseguradores, fundacions benèfiques i direcció de sanitat dels cinc continents.

1. UNA EXPERIÈNCIA D'ÈXIT DEMOSTRADA
L’equip de BMC està format per especialistes l´experiència dels quals és la nostra millor targeta de presentació. Gairebé 10 anys de treball en el sector, més de 4.000 casos d’alta complexitat, de la organització s’ha ocupat el personal que avui està reunit en el nostre equip; més de 40 seminaris i cursos de formació per a delegacions de tot el món que BMC rep anualment; campanyes de comunicació eficaces; excel·lents llaços institucionals en diversos països – heus ací les nostres insígnies de les quals l’empresa s’enorgulleix, úniques a nivell nacional.
Presentem la medicina de Barcelona en fòrums i conferències, davant dels mitjans de comunicació i davant de ministeris de Sanitat, sent experts convidats en diferents països – fruit de la nostra experiència i bona reputació.
2. ALTA ESPECIALITZACIÓ
Hom no pot ser expert en tot. No ens ocupem de projectes o organització de tractament que no estiguin connectats amb el món mèdic de Barcelona. Però en canvi podem oferir als nostres clients una completa base de dades sobre hospitals de Barcelona, argumentar l’elecció del millor especialista o resoldre qualsevol problema organitzatiu o administratiu.
Un únic interlocutor per a pacients i organitzacions, capaç de coordinar tot , des d´avió sanitàri urgent des del lloc més allunyat del món, fins a la tramitació dels papers exigits per les autoritats d’altres països. També representem la medicina catalana a l’estranger per encàrrec dels propis hospitals, i sabem com funcionen des de dins. D’altra banda, per als hospitals de Barcelona som un soci fiable i de confiança, amb excel·lent coneixement dels mercats internacionals i els seus jugadors. Els acompanyem en el seu desenvolupament internacional: optimització de processos, selecció de personal, branding, campanyes de comunicació o recerca de socis per a projectes de col·laboració en altres països.
3. UNA ELECCIÓ ARGUMENTADA
Durant anys, el més important per a nosaltres ha estat el mètode de triar l´hospital i especialista. En realitat, la capacitat d’argumentar una o altra recomanació és un element diferencial per a pacients, que en situacions complexes no volen limitar-se a la informació disponible a Internet o mitjançant l’administració d’hospital. D’altra banda, entenem que l’elecció correcta d’un especialista és la clau per satisfer els nostres clients, i per tant la clau de la seva lleialtat.
El sistema català està molt orientat al registre d’indicadors en escales internacionals, recopilant i auditant les estadístiques sobre el nombre d’operacions realitzades d’un tipus o un altre, amb relació a complexitat, supervivència, complicacions, resultats. Utilitzem totes les eines disponibles per determinar el millor centre i el millor especialista per a cada cas concret i proporcionar al pacient la més completa informació sobre els seus èxits clínics i científics (veure Preguntes més Freqüents).

4. EFECTIVITAT: QUALITAT + RAPIDESA + FIABILITAT
No prometem el que no podem fer i sabem respondre “no”, preferint rebutjar l’encàrrec des del principi, que oferir una solució que no sigui realment satisfactòria. No treballem amb tots els especialistes i centres mèdics de Barcelona, limitant-nos només a aquells que gaudeixen de la millor reputació internacional. Argumentar les nostres recomanacions. Som obsessius amb la qualitat i intentem cuidar cada detall. També sabem què significa el temps de resposta quan es tracta de malalties greus. Per tant, ens comprometem a donar sempre la primera informació disponible en un termini de 24 hores. Ens prenem seriosament la seguretat i la confidencialitat: els seus documents no viatjaran per la xarxa a l’abast de persones alienes. Tota la informació tractada estarà accessible únicament per a aquells empleats i a través d’aquells sistemes informàtics que donen les màximes garanties de seguretat.
5. ASSISTÈNCIA DEL SEU COORDINADOR PERSONAL 24/365
El subtítol es refereix en primer lloc a una de les tres línies del nostre treball, l’organització del tractament: el pacient i la seva família disposen del suport del seu coordinador en tot moment. Però fins i tot quan es tracta d’organitzar un curs de formació o un projecte de consultoria per a una fundació o per ministeris de sanitat, tractem sempre de proporcionar als nostres clients un interlocutor concret que sempre estigui disponible i al corrent de tots els aspectes del problema o projecte . És fonamental que el client pugui comunicar-se en la seva llengua materna en qualsevol moment, necessitat, que encara no està coberta pels hospitals. Ens en responsabilitzem nosaltres. I no es tractarà d’un call-center impersonal, en què algun operador respongui a les seves preguntes. En contacte amb vostè estarà sempre SEU coordinador: un especialista amb cara coneguda. Una persona amb experiència, que és coneguda i apreciada en els hospitals de Barcelona, competent en el tema que tracta i capaç de donar suport professional i humà.
6. UN ÚNIC INTERLOCUTOR PER A QUALSEVOL CAS
BMC garanteix servei integral per al pacient estranger amb qualsevol patologia essent un únic interlocutor per a qualsevol cas: important no només per a pacients particulars, sinó també per a fundacions benèfiques o asseguradores que requereixin assessorament i coordinació abans, durant i després del tractament dels seus pacients les 24 hores 365 dies de l’any i en relació amb gran varietat de casos: des de l’organització de trasplantaments fins la revisió rutinària de salut. D’altra banda oferim serveis de consultoria per al sector hospitalari català que cobreix de manera integral totes les àrees de desenvolupament internacional: des del desenvolupament de serveis o optimització de processos fins desenvolupament de marca, execució de campanyes de comunicació o la recerca d’inversors o socis per a projectes a l’estranger.
7. ELS NOSTRES VALORS
Intentem reunir en el nostre equip no només gent competent, sinó gent amb entrega i passió per la feina que fem. Ens omple d’orgull i entusiasme ajudar les persones en una situació difícil i contribuir a que el més nou i avançat en medicina estigui disponible per a pacients i professionals de tot el món. Pensem que el nostre equip fa el que fa per vocació, treballant amb rigor i sensibilitat cap a la gent. Per això entre els projectes de BMC – hi ha diversos solidaris. Hem creat programes d’assistència solidària per a alguns grups de pacients i cooperem amb diverses ONG internacionals que treballen per millorar l’atenció de la salut en els seus països. Participem activament en projectes de fundraising. La nostra aspiració és ser un referent en serveis i consultoria en el sector mèdic i convertir-nos en un dels valors diferencials de Barcelona com a destinació mèdica de primer nivell; repte molt ambiciós, però estem compromesos a fer-ho realitat.
8. CONFIANÇA ENVERS L'ORGANITZACIÓ I EXCEL·LENTS REFERÈNCIES
La confiança que tenen envers nosaltres els millors hospitals de Barcelona que ens confien la gestió dels seus pacients, així com bones referències de grans companyies, fundacions benèfiques, asseguradores i institucions de diferents països del món és la millor acreditació de la companyia. Hem demanat a diversos dels nostres partners – direcció d’hospitals i organismes institucionals, així com organitzacions mèdiques, benèfiques i educatives – escriure unes quantes paraules sobre l’experiència de treball conjunt. Estem agraïts per les seves amables paraules. I naturalment cap recomanació és més estimada per nosaltres que les recomanacions dels nostres pacients. El nostre compromís és el d´ esforçar-nos a ser dignes d’aquesta confiança en tot acte i decisió que emprenem.