Quan els ulls brillen..!
L’entrevista més informal amb la directora de la nostra companyia, Olga Solovieva. Aquesta vegada entre les preguntes de la revista hi va haver unes quantes sobre la medicina de Barcelona i l’organització dels sistemes de salut i moltes sobre brindis, amors, amics i literatura russa. Encara que com a resultat, vam acabar amb el tema favorit de sempre: els nostres pacients.